Muntlig eksamen våren 2021

Regjeringen har bestemt at skriftlig eksamen for alle (med noen unntak) er avlyst for våren 2021. Det samme gjelder muntlig-praktiske og praktiske eksamener. Muntlig eksamen vil bli gjennomført som vanlig for Vg3 ST/IF.

Muntlig eksamen vil kun bli gjennomført på Vg3 ST / IF og er for Sola videregående skole lagt til følgende datoer:

Tirsdag 8. juni og / eller torsdag 10. juni

Melding om eksamensfag vil bli gitt fredag 4. juni og / eller tirsdag 8. juni kl. 09:00 i Visma inSchool.

Obligatorisk forberedelsesdag på skolen er lagt til dagen før muntlig eksamen dvs. mandag 7. juni og / eller onsdag 9. juni.

Noen elever har en fagkombinasjon som gjør at en kan bli trukket ut til 2 muntlige eksamener.

Her er pressemelding fra Regjeringen datert 8. april 2021

NB. Det vil bli gjennomført skriftlig eksamener i DAT4002 for Dataelektronikere den 28. mai 2001 og eksamener i flytekniske fag. Se egen eksamensplan under flyfag.